مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-19اقتصادي

عبور از  جاده کلور-درام شهرستان خلخال تا پایان سال ممکن خواهد شد 


جاده کلور-درام شهرستان خلخال یک طرح اقتصادی بزرگ برای توسعه استان اردبیل است که تا پایان سال با انجام تمهیدات لازم تردد از این مسیر ممکن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در سفر به خلخال در بازدید از راه اصلی کلور- درام در محدوده روستای جعفرآباد، تیل، شال و روستای قشلاق دیز اظهار کرد: کار ساخت جاده کلور-درام در شهرستان خلخال در دو قطعه با حضور شرکت ترانشه پل راه و شرکت جهاد نصر استان زنجان ادامه دارد و این پروژه فعال است.

وی گفت: جاده کلور- درام یک طرح اقتصادی بزرگ برای توسعه استان اردبیل و شهرستان خلخال است و پیگیری لازم برای تمهیدات پرداخت یک صد میلیارد تومان بانک مسکن برای ادامه این پروژه انجام خواهد شد و تا پایان سال تردد از این مسیر برای هموطنان استان اردبیل و شهرستان خلخال ممکن خواهد بود.

استاندار اردبیل در بازدید از طرح های میراث فرهنگی در بخش شاهرود نیز گفت: تا 15 خرداد امسال ادامه طرح عمرانی و گردشگری امامزاده عبدالله شهر کلور انجام خواهد شد.

عاملی در بخش مرکزی خلخال در روستای طولش نیز کلنگ ساخت شهرک گلخانه با مساحت 20 هکتار را به زمین زد و قول مساعد برای انجام زیرساخت برق و آب و مخابرات تا پایان شهریور را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از  جاده کلور-درام شهرستان خلخال تا پایان سال ممکن خواهد شد 

عبور از  جاده کلور-درام شهرستان خلخال تا پایان سال ممکن خواهد شد